Wyrzut Nóg W Podporze Przodem | Ćwiczenie, W Którym Błyskawicznie Będziesz Tracić Kalorie | Podpory na lepsze humory

.

.

Dzisiaj będzie fajne ćwiczenie, przy którym można się troszeczkę spocić…

I dlatego właśnie tak lubię te ćwiczenia…

To co? Działamy?

.

Ćwiczenie jest mega banalne, ale jak już wcześniej wspomniałam naprawdę daje w kość. Oddychaj i wykonuj je w dobrym tempie. Daj czadu!!! Gwarantuję Ci – będziesz ćwiczyć niemal całe ciało…a kalorie będą spalane w błyskawicznym tempie!
.

Serie + Powtorzenia (1)

.
🔴 wykonaj przysiad podparty, a następnie…
🔴 wyrzut nóg do podporu przodem
🔴 powtarzaj powyższe czynności w szybszym tempie

.

12473575_933390750071577_2644983559621687613_om

.

Serie + Powtorzenia

🔵 3 serie po 8 powtórzeń
🔵 3 serie po 16 powtórzeń
🔵 3 serie po 24 powtórzenia
.
lub wykonaj to ćwiczenie na czas
.
🔵 3 serie po 30 sekund
🔵 3 serie po 45 sekund
🔵 3 serie po 60 sekund
.

Dołącz to ćwiczenie do swojego treningu.

Wybierz sobie najlepszą propozycję dla siebie i pamiętaj o rozgrzewce!  
.
Dasz sobie świetnie radę!

Lubisz ćwiczenia w podporach?

Irmina

KLIKNIJ W LITERKĘ „f”, POLUB MÓJ FANPAGE I MIEJMY ZE SOBĄ LEPSZY KONTAKT

Sport to Pestka (1)

.

.

37 komentarzy
  1. Świetne ćwiczenie na brzuch.
    Można do tego jeszcze dołożyć wstawanie z kucaka i ponowne kucanie.
    Zaangażujemy dodatkowo nogi i pośladki, oraz popracujemy nad koordynacją ruchową.

  2. Banalne ćwiczenie, ale do tego bardzo efektywne. Często w moich treningach pojawiały się takie właśnie ćwiczenia w podporze. Teraz z nich rezygnuję ze względu na ciążę, ale na pewno do nich powrócę najszybciej jak to będzie możliwe. Bardzo jasne zdjęcia instruktażowe 🙂

  3. Takie ćwiczenia są bardzo fajne, jednak niestety nie wszystkie mogę zrobić po złamaniu nogi, dlatego chodzę na siłownię i ćwiczę tam gdzie mogę.Pozdrawiam:)

Leave a Reply to Keep Your Balance Cancel reply

Your email address will not be published.