.
.
.
To będzie lekcja wf-u inna niż wszystkie.
To lekcja inna niż zwykle.
To lekcja, która jest bardzo atrakcyjna.
.
Po prostu musisz ją zrobić na swojej lekcji wf-u!!!
.
Zagraj w inną piłkę ręczną na wf-ie.
Ostrzegam!
Nie jest wcale aż tak łatwo, jak na początku się wydaje…
.
O co chodzi?
Już Ci mówię…
.
✔ Przygotuj dwie szkolne ławki i 6 pachołków (tyczek).
✔ Ustaw ławki na każdym polu bramkowym przed bramką (w odległości około 2 m.) i postaw tyczki (pachołki) na brzegach ławki i na środku.
.
✔ Gra toczy się do zbicia wszystkich pachołków.
✔ Druga opcja – kiedy drużyna zbije wszystkie pachołki zdobywa 1 duży punkt.
.
✔ Nie ma bramkarza.
.
✔ Po zbiciu tyczki, grę rozpoczyna przeciwna drużyna, wprowadzając piłkę z środka boiska.
✔ Podczas gdy zawodnik atakujący nie zbije tyczki, a piłka wyląduje w polu bramkowym, wówczas piłka wprowadzana jest zza linii bocznych przez przeciwną drużynę (przy polu bramkowym).
.
Reszta zasad gry w piłkę ręczną nie zmienia się.
.
Uczniowie ćwiczą precyzję rzutu i kształtują fenomenalnie koordynację wzrokowo – ruchową. Muszą trochę pokombinować. Tak jak pisałam wcześniej – nie jest tak łatwo.
.
Muszę Ci powiedzieć, że zawsze kiedy gramy w tę piłkę ręczną jest mnóstwo radości, śmiechu i zabawy.
Uczniowie są zachwyceni!
.
A jak Tobie podoba się ten pomysł?
.
.
.
.
.
Cieszyłabym się jakbym miała takie zajęcia z WFu 🙂
Szkoda, że nie widzisz mojego uśmiechu – baaaardzo dziękuję, baaaardzo mi miło 🙂
Fajne zasady gry 🙂 Widzę, że masz Pestka dużo różnych pomysłów na przeprowadzenie zajęć w-f 🙂
Pozdrawiam,
Patryk
Dzięki! Jest jeszcze trochę tego w mojej głowie 😉 😉 😉