Podpory na lepsze humory | Podpór bokiem

To już jedenaste ćwiczenie! 

W dacie królują trzy jedynki! 🙂

Mam nadzieję, że jesteście ze mną. …że ćwiczycie i nie poddajecie się!

Dajemy czadu!!!

i…uśmiechamy się!!!! 🙂 🙂 🙂 

 DSC_6603.NEF

DSC_6604.NEF

Sposób wykonania podporu bokiem

  • Połóż się na boku
  • Ułóż mniej więcej w jednej linii – bark, biodra, kolana, stopy
  • Ewentualnie skrzyżuj nogi i podeprzyj się na nich
  • Podpór wykonaj na całej dłoni

.

Serie + czas 

  • 3 serie po 8 sekund
  • 3 serie po 16 sekund
  • 3 serie po 24 sekundy

/

Jest jeszcze druga opcja. Możesz wykonać to ćwiczenie unosząc się do podporu, wytrzymując 2-3 sekundy i opuszczając biodra ku podłożu.

Możesz wykonać to ćwiczenie w tych seriach co napisałam wyżej + zamiast sekundy, wykonaj powtórzenia…

.

Zrób ćwiczenie na drugą stronę.

 

.

Oczywiście, jak zawsze, jeśli to dla Ciebie zbyt długi czas, skróć go. Możesz zmniejszyć też ilość serii.

Zaś jeśli to dla Ciebie za mało – zwiększ ilość serii lub czas. Dostosuj trening do własnych możliwości.

Nie zapomnij o rozgrzewce.

To ćwiczenie możesz dodać do swojego treningu lub skoncentruj się tylko na nim.

.

Całe ciało utrzymuje się na jednej ręce! Tak więc..dzisiaj wzmacniamy nasze ręce!!! Siła!!! 🙂

A co oprócz tego – pracują mięśnie pośladkowe. 

.

Desktop5

.

A może chciałabyś żebym ułożyła kiedyś taki trening podporowy? Co Ty na to? 

Daj znać w komentarzu. Zostaw po sobie ślad! 🙂

.

I.

Wejdź do mnie na fejsbuka

Newsletter – zapraszam! bądź na bieżąco z najnowszymi wpisami!

.

15 komentarzy
  1. Znam to ćwiczenie, a mimo to jestem zaskoczona, bo nie wiedziałam/nie pamiętałam o tym, że jest ono również na pośladki. Jak dłużej się zastanowiłam to mówię ‚no rzeczywiście, coś tam też się napina’ ;)) .

Leave a Reply

Your email address will not be published.